Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zamierzenia wychowawcze-dydaktyczne na wrzesień

  • dostrzeganie korzyści płynących z pobytu w przedszkolu i posiadania przyjaciół,
  • kształtowanie postawy przyjacielskiej,
  • budowanie przyjaznej atmosfery,
  • integracja grupy,
  • tworzenie warunków do poszerzania doświadczeń językowych,
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej,
  • motywowanie do samodzielnych doświadczeń,
  • tworzenie warunków do poszerzania doświadczeń matematycznych,
  • kształtowanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów według jednej cechy,
  • motywowanie do samodzielnego manipulowania przedmiotami,
  • odkrywanie własnych możliwości twórczych,
  • kształtowanie słuchu muzycznego,
  • wyrabianie pamięci,
  • rozwijanie umiejętności wokalnych,
  • doskonalenie sprawności fizycznej,
  • wdrażanie do zgodnego współdziałania podczas zabaw i wykonywanych zadań,
  • poznanie roli znaczków indywidualnych w przedszkolu,
  • rozwijanie sprawności manualnej i spostrzegawczości wzrokowej,
  • wdrażanie do starannego wykonywania wszystkich czynności,
  • poznanie wartości przyjaźni,
  • doskonalenie umiejętności wypowiadania się na temat przyjaźni i przyjaciół,
  • wzmacnianie więzi grupowych oraz miłej i serdecznej atmosfery w grupie,
  • zachęcanie do dzielenia się przyniesionymi z domu zabawkami,
  • rozwijanie umiejętności komunikacyjnych,
  • wdrażanie do zgodnego działania w czasie pobytu w przedszkolu,
  • poznanie roli pracowników przedszkola,
  • rozwijanie kompetencji matematycznych,
  • doskonalenie umiejętności klasyfikowania i logicznego myślenia,
  • wdrażanie do szanowania wszystkich ludzi niezależnie od wieku i wykonywanego zawodu,
  • poznanie wybranych piosenek z repertuaru dziecięcego,
  • rozwijanie ekspresji i wrażliwości muzycznej,
  • kształtowanie poczucia rytmu,
  • wyrabianie umiejętności współdziałania w grupie,
  • dostrzeganie wkładu wszystkich członków grupy w jej dobre codzienne funkcjonowanie,
  • rozwijanie zdolności teatralnych,
  • wzmacnianie poczucia własnej wartości,
  • poznanie znaczenia odwagi i dzielności jako ważnych wartości,
  • kształtowanie pojęcia odwaga,
  • poznanie zawodów ważnych społecznie (policjant, lekarz, strażak),
  • poznanie wyglądu i znaczenia wybranych znaków drogowych,
  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania figur geometrycznych i podawania ich nazw,
  • wyrabianie nawyku uważnego przechodzenia na drugą stronę ulicy i poruszania się podczas spacerów,
  • poznanie roli tempa w utworze muzycznym,
  • kształtowanie sprawności manualnej i motoryki dużej,
  • uwrażliwienie na bogactwo i piękno świata muzyki,
  • wzbogacanie wiedzy na temat sygnalizatora świetlnego,
  • poznanie sposobu barwienia wody za pomocą bibuły,
  • rozwijanie wyobraźni,
  • motywowanie do samodzielnego wykonania pracy plastycznej od początku do końca,
  • poszerzanie wiedzy na temat wartości, jaką jest odwaga,
  • doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem,
  • nauka radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • poznanie bezpiecznych i niebezpiecznych zachowań na ulicy,
  • utrwalenie wyglądu i roli numeru alarmowego 112,
  • poznanie wyglądu cyfr 1 i 2,
  • rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej i logicznego myślenia podczas rozwiązywania zagadek słownych,
  • wdrażanie do przestrzegania zawartych wcześniej umów,
  • poznanie różnych dźwięków związanych z ulicą i pojazdami,
  • utrwalenie wiedzy o ruchu drogowym,
  • wdrażanie do cierpliwego oczekiwania na swoją kolej podczas zabaw,
  • utrwalenie wiadomości na temat pracy strażaka,
  • poszerzanie doświadczeń plastycznych,
  • zachęcanie do wykonywania zadań plastycznych i do współpracy podczas zabaw.