Oddział III
Oddział III: Kotki (5-latki)
Nauczyciele: Pani Małgorzata i Pani Justyna
Pomoc: Pani Bożena
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne; maj
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne; maj
wprowadzenie pojęć: szacunek do książek, miłość; poznawanie, rozumienie i przestrzeganie zasad i norm społecznych obowiązujących w grupie – stosowanie zwrotów grzecznościowych, rozwiązywanie konfliktów, właściwe zachowanie się w trudnych sytuacjach, kulturalne mówienie o swoich potrzebach, ...
wprowadzenie pojęć: radość , kultura ; poznawanie, rozumienie i przestrzeganie zasad i norm społecznych obowiązujących w grupie – stosowanie zwrotów grzecznościowych, rozwiązywanie konfliktów, właściwe zachowanie się w trudnych sytuacjach, kulturalne mówienie o swoich potrzebach, spokojne o...
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne; marzec
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne; marzec
wprowadzenie pojęć : wiedza , wytrwałość ; poznawanie, rozumienie i przestrzeganie zasad i norm społecznych obowiązujących w grupie – stosowanie zwrotów grzecznościowych, rozwiązywanie konfliktów, właściwe zachowanie się w trudnych sytuacjach, kulturalne mówienie o swoich potrzebach, spokoj...
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne; luty
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne; luty
Cele ogólne: wprowadzenie pojęć: szacunek do przyrody , otwartość ; poznawanie, rozumienie i przestrzeganie zasad i norm społecznych obowiązujących w grupie – stosowanie zwrotów grzecznościowych, rozwiązywanie konfliktów, właściwe zachowanie się w trudnych sytuacjach, kulturalne m&oacut...
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne; styczeń
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne; styczeń
wprowadzenie pojęć: szacunek wobec starszych , sprawność fizyczna ; poznawanie, rozumienie i przestrzeganie zasad i norm społecznych obowiązujących w grupie- stosowanie zwrotów grzecznościowych, rozwiązywanie konfliktów, właściwe zachowanie się w trudnych sytuacjach, kulturalne mówienie o swoich ...
wprowadzenie pojęć: troskliwość , współpraca ; poznawanie, rozumienie i przestrzeganie zasad i norm społecznych obowiązujących w grupie – stosowanie zwrotów grzecznościowych, rozwiązywanie konfliktów, właściwe zachowanie się w trudnych sytuacjach, kulturalne mówienie o swoich potrzeb...