Oddział III
Oddział III: Biedronki (5-latki)
Nauczyciele: Pani Alicja i Pani Monika
Pomoc: Pani Larysa
Godziny dostępności nauczycieli dla rodziców:
- p. Alicja - wtorek, godz. 12:30 - 13:30
- p. Monika - wtorek, godz. 12:00 - 12:30 i środa, godz. 13:00 - 13:30
* spotkania umawiane są z wyprzedzeniem drogą e-mailową bądź ustną
Rozwijanie umiejętności językowych; kształtowanie umiejętności wypowiadania się. Rozróżnianie i określanie emocji. Rozwijanie percepcji wzrokowej i słuchowej. Uświadamianie roli przyjaźni w życiu człowieka; wyrażanie radości z możliwości wspólnego spędzania czasu z najbliższymi. Kształtowanie wied...
Zamierzenia wychowawcze-dydaktyczne na maj
Zamierzenia wychowawcze-dydaktyczne na maj
Doskonalenie umiejętności uważnego słuchania tekstu literackiego. Budzenie zainteresowania czytaniem. Rozwijanie umiejętności językowych. Usprawnianie narządów mowy. Doskonalenie percepcji słuchowej – wysłuchiwanie głosek ł, z. Poszerzanie wiedzy na temat znaczenia książek. Zapoznanie z cechami chara...
Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich. Propagowanie postawy proekologicznej. Poznawanie pojęć związanych z ekologią: recykling , segregacja śmieci , środowisko przyrodnicze , fauna , flora . Kształtowanie umiejętności porównywania długości; operowania pojęciami: najkr&oac...
Wdrażanie do właściwego ubierania się podczas wczesnej wiosny. Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności. Uświadamianie następstwa dni tygodnia. Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku. Zapamiętanie cech typowych dla wczesnej...
Zamierzenia wychowawcze-dydaktyczne na luty
Zamierzenia wychowawcze-dydaktyczne na luty
Rozwijanie czynnego słownika dziecka. Rozwijanie koncentracji uwagi i szybkości reakcji w zabawach ruchowych. Rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowo-wzrokowej, pamięci ruchowej. Rozwijanie pamięci wzrokowej. Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej głoskowej, dzielenie wyrazów na głoski. Rozwijanie umie...
Wdrażanie do właściwego ubierania się podczas zimy. Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności. Uświadamianie następstwa dni tygodnia, miesięcy, pór roku. Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku. Zapamiętanie cech typow...