Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zamierzenia wychowawczo - dydaktyczne na marzec

 

  • rozróżnianie i nazywanie pojazdów powietrznych;
  • kształtowanie postawy akceptacji siebie i swoich emocji;
  • wyrażanie samoekspresji w różnych formach aktywności;
  • rozwijanie umiejętności językowych;
  • ćwiczenie umiejętności budowania wypowiedzi z użyciem przymiotników;
  • rozwijanie wiedzy ogólnej;
  • czerpanie radości z przekazywania wiedzy i umiejętności innym;
  • budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby;
  • poznanie rodzajów mleka;
  • rozwijanie zdolności komunikacyjnych;
  • wyrażanie w rozmowie szacunku wobec innych osób;
  • doskonalenie orientacji przestrzennej;
  • ćwiczenie umiejętności konstruowania budowli przestrzennych;
  • dostrzeganie znaczenia hodowli zwierząt;
  • odróżnianie niskich i wysokich dźwięków;
  • rozwijanie słuchu muzycznego;
  • ćwiczenie motoryki dużej podczas zabaw muzycznoruchowych;
  • rozwijanie kreatywności w zabawach z użyciem produktów spożywczych;
  • kształtowanie umiejętności koncentracji uwagi na zadaniu;
  • kształtowanie umiejętności samodzielnego planowania pracy;
  • poszerzanie wiedzy ogólnej w oparciu o opowiadanie;
  • budowanie poczucia wspólnoty podczas zabaw tematycznych;
  • ćwiczenie zgodnej współpracy;
  • nazywanie produktów mlecznych
  • tworzenie sytuacji sprzyjających rozwijaniu mowy i kształtowaniu umiejętności wypowiadania się;
  • utrwalanie kulturalnych zachowań w miejscach publicznych;
  • przeliczanie elementów w dostępnym zakresie;
  • doskonalenie umiejętności matematycznych;
  • utrwalanie wiedzy dotyczącej mleka;
  • wsłuchiwanie się w dźwięki występujące w otoczeniu;
  • umiejętność odróżniania dźwięków przyjemnych od nieprzyjemnych;
  • odczuwanie pozytywnych emocji podczas działań z muzyką relaksacyjną;
  • poznanie etapów przygotowania masła;
  • doskonalenie sprawności motorycznych;
  • odczuwanie satysfakcji z samodzielnie przygotowanych produktów;
  • dostrzeganie zmian w przyrodzie;
  • rozbudzanie chęci do samodzielnej obserwacji;
  • nabywanie empatii w stosunku do zwierząt;
  • poznawanie i nazywanie symboli pogodowych oznaczających wiosnę;
  • kształcenie umiejętności odczytywania symboli pogodowych;
  • zainteresowanie dzieci zjawiskami pogodowymi występującymi wiosną;
  • określenie liczby w zbiorze;
  • przyporządkowanie jeden do jednego;
  • rozwijanie umiejętności zwracania się o pomoc podczas wykonywania zadań matematycznych;
  • wzbogacenie wiedzy na temat ptaków (bociana);
  • naśladowanie ruchem i głosem odgłosów świata przyrody;
  • nabywanie poczucia wspólnoty ze światem przyrody;
  • poszerzanie wiadomości na temat warunków niezbędnych do rozwoju roślin;
  • tworzenie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu myślenia podczas działań praktycznych (sadzenia roślin);
  • wdrażanie do zadawania pytań podczas wykonywania działań technicznych;
  • stworzenie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu mowy i myślenia;
  • kształtowanie określonych postaw w obcowaniu z przyrodą;
  • doskonalenie umiejętności współdziałania w zespole;
  • poszerzanie wiadomości na temat wiosny podczas nauki wiersza na pamięć;
  • kształtowanie rozumienia ze słuchu;
  • tworzenie sytuacji sprzyjających swobodnym wypowiedziom;
  • poznanie cyklu rozwojowego motyla;
  • kształtowanie pojęć wysoko – nisko; góra – dół;
  • dostrzeganie delikatności środowiska przyrodniczego;
  • śpiewanie do znanych melodii;
  • kształtowanie umiejętności naśladowania czynności;
  • wczuwanie się w emocje i uczucia osób z najbliższego otoczenia;
  • rozumienie potrzeby utrzymywania porządku wokół nas;
  • nabywanie umiejętności korzystania z różnorodnych narzędzi;
  • odczuwanie przyjemnych doznań po uporządkowaniu miejsca zabawy.